Naprawa pompy ABS z ESP – ATE Mk 61

ABS

Naprawa pompy ABS ESP marki ATE Mk 61 to bardzo często spotykany problem w samochodach z lat 2005- 2015. Tego typu podzespoły montowane są m.in. w autach marek BMW, Citroen, Ford, Honda, Opel, Renault, Skoda, Volkswagen, Volvo, Nissan, Mitsubishi, Suzuki, Peugeot i wiele innych.

Usterka objawia się zaświeceniem kontrolki ESP/VCS oraz dezaktywacją systemu kontroli trakcji. Wykonanie diagnostyki pojazdu najczęściej wykazuje kod błędu- „silnik pompy” – „Pump Motor”.

Kody błędów dla poszczególnych modeli aut:

Mazda/ Ford Focus/ Ford C-Max – C0020- Silnik pompy

VOLVO- C00201C – Silnik pompy

HONDA – 52-1 – Silnik pompy

BMW 5DF0 5DF1- Uszkodzony silnik pompy lub przekaźnik pompy

Suzuki GRAND Vitara- C1061- Obwód silnika pompy/ pompa zwrotna

Opel- C0110/ C0200 – Obwód silnika pompy

Renault Laguna/ Renault Espace- DF010 / C0020 – Silnik pompy

Mitsubishi- C2116 – Napięcie silnika pompy ABS / zasilanie pompy recyrkulacyjnej

Chevrolet- C0110 – Obwód silnika pompy

Nissan- C1111/ C1061/ C2116- Silnik pompy

Uszkodzony silnik pompy zazwyczaj nie pracuje. Uszkodzenie powstaje w wyniku zużycia części oraz korozji. Proponujemy Państwu naprawę uszkodzonego silnika pompy udzielając 12 miesięcy gwarancji. Decydując się na naprawę w naszej firmie unikają Państwo konieczności programowania, która występuje w przypadku zastosowania pompy używanej.

Naprawa objęta jest 12 miesięczną gwarancją

Do naprawy należy wysłać cały agregat (sterownik + część hydrauliczną).

UWAGA! Naprawiając u nas swoją pompę unikasz programowania koniecznego w przypadku zastosowania pompy używanej!

Prosimy o kontakt w celu uzyskania dalszych informacji.