Naprawa pompy ABS ESP marki ATE Mk 61 to bardzo często spotykany problem w samochodach z lat 2005- 2015. Tego typu podzespoły montowane są m.in. w autach marek BMW, Citroen, Ford, Honda, Opel, Renault, Skoda, Volkswagen, Volvo, Nissan, Mitsubishi, Suzuki, Peugeot i wiele innych.
Usterka objawia się zaświeceniem kontrolki ESP/VCS oraz dezaktywacją systemu kontroli trakcji. Wykonanie diagnostyki pojazdu najczęściej wykazuje kod błędu- „silnik pompy” – „Pump Motor”.
Kody błędów dla poszczególnych modeli aut:
Mazda/ Ford Focus/ Ford C-Max – C0020- Silnik pompy
VOLVO- C00201C – Silnik pompy
HONDA – 52-1 – Silnik pompy
BMW 5DF0 5DF1- Uszkodzony silnik pompy lub przekaźnik pompy
Suzuki GRAND Vitara- C1061- Obwód silnika pompy/ pompa zwrotna
Opel- C0110/ C0200 – Obwód silnika pompy
Renault Laguna/ Renault Espace- DF010 / C0020 – Silnik pompy
Mitsubishi- C2116 – Napięcie silnika pompy ABS / zasilanie pompy recyrkulacyjnej
Chevrolet- C0110 – Obwód silnika pompy
Nissan- C1111/ C1061/ C2116- Silnik pompy
Uszkodzony silnik pompy zazwyczaj nie pracuje. Uszkodzenie powstaje w wyniku zużycia części oraz korozji. Proponujemy Państwu naprawę uszkodzonego silnika pompy udzielając 12 miesięcy gwarancji. Decydując się na naprawę w naszej firmie unikają Państwo konieczności programowania, która występuje w przypadku zastosowania pompy używanej.
Naprawa objęta jest 12 miesięczną gwarancją
Do naprawy należy wysłać cały agregat (sterownik + część hydrauliczną).
UWAGA! Naprawiając u nas swoją pompę unikasz programowania koniecznego w przypadku zastosowania pompy używanej!