Naprawa pompy ABS ESP marki ATE Mk 60 to bardzo często spotykany problem w samochodach z lat 2004- 2009. Tego typu podzespoły montowane są m.in. w autach marek Audi, BMW, Citroen, Ford, Honda, Opel, Renault, Skoda, Volkswagen, Volvo, Suzuki, Peugeot i wiele innych.
Usterka objawia się zaświeceniem kontrolki ESP/VCS oraz dezaktywacją systemu kontroli trakcji. Wykonanie diagnostyki pojazdu najczęściej wykazuje kod błędu- „czujnik ciśnienia” – „Brake Pressure Sensor”.
Kody błędów dla poszczególnych modeli aut:
VW Golf , Touran, Audi – 01435 –czujnik 1 ciśnienia hamowania G201
Mazda/ Ford Focus/ Ford C-Max – C1288 przetwornik ciśnienia
VOLVO C30/S40/V50/S70 – BCM-0130 czujnik ciśnienia
HONDA CRV- 66-1 awaria czujnika ciśnienia hamowania
BMW serii I i III (E87, E90, E91) – 5E20 – Błąd czujnika ciśnienia
TOYOTA YARIS- C1246 – czujnik ciśnienia
Suzuki GRAND Vitara- C1028- błąd czujnika ciśnienia
Peugeot/Citroen – C1301/ C1302/ C121D- czujnik ciśnienia hamowania
Opel- C0131 – czujnik ciśnienia hamowania
Renault Laguna/ Renault Espace- DF088 – czujnik ciśnienia hamowania
Uszkodzony czujnik ciśnienia wbudowany jest w hydrauliczną część pompy i nie może być wymieniony osobno, dlatego proponujemy Państwu naprawę uszkodzonej części udzielając 60 miesięcy gwarancji. Decydując się na naprawę w naszej firmie unikają Państwo konieczności programowania, która występuje w przypadku zastosowania pompy używanej.
Naprawa objęta jest 60 miesięczną gwarancją
Do naprawy należy wysłać cały agregat (sterownik + część hydrauliczną).